• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Матеріально-технічне забезпечення ЗДО (ясла-садок) "Барвінок"

Матеріально-технічне та матеріально-методичне забезпечення ДНЗ(ясла-садок) «Барвінок» Крюківщинської сільської ради

В адміністративних межах населеного пункту с. Крюківщина розташований єдиний діючий дошкільний навчальний заклад «Барвінок». Дошкільний заклад «Барвінок» був збудований та введений в експлуатацію в 1973 році. Він розрахований на 60 дітомісць. На даний час на черзі до дитячого садка стоїть понад 450 дітей дошкільного віку.Село Крюківщина територіально розташоване поблизу м. Києва, а тому має тенденції до швидкого розвитку та вважається перспективним населеним пунктом. З метою реалізації права кожної дитини на доступність дошкільної освіти одним із головних завдань є максимальне охоплення дітей дошкільною освітою та надання їм якісних освітніх послуг. Враховуючи значну чисельність населення села Крюківщина, виникла нагальна та актуальна потреба щодо реконструкції дошкільного навчального закладу «Барвінок», що дасть можливість збільшення місць до 160.

Проектом передбачається реконструкція існуючого приміщення дошкільного навчального закладу «Барвінок» та добудова приміщень, необхідних для функціонування дошкільного навчального закладу загальною місткістю 160 місць.

Станом на 01 грудня 2015 року виконано будівельних робіт 42% від загальної суми зведеного кошторису вартості будівельних робіт.

Об’ємно-планувальне рішення будинку дошкільного навчального закладу передбачатиме функціональне зонування на блоки (групи приміщень) дитячих осередків ясельних та дошкільних груп, приміщень для музичних, фізкультурних, навчальних занять та ігор, медичних приміщень, харчоблоку, службово-побутових приміщень та пральні. Крім того проектом передбачено зменшення значення опору теплопередачі огороджуючих конструкцій.

Станом на 01 грудня 2017 року виконано будівельних робіт 55% від загальної суми зведеного кошторису вартості будівельних робіт.

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Барвінок» Крюківщинської сільської ради розташований в типовій двоповерховій будівлі. Проектна потужність дошкільного навчального закладу складає 60 дітомісць. Заклад розрахований на 4 групи, на даний час в закладі функціонує 3 групи.
Вивільнене приміщення однієї групи, з метою здійснення повноцінного всебічного освітнього процесу, переобладнано під музичну залу та методичний кабінет.
3 групових осередки для дітей дошкільного та раннього віку. Групові осередки для дітей раннього віку розташовуються на другому поверсі, для дітей дошкільного віку – на першому та другому. До складу групових осередків входять: ігрова, спальня, туалет, буфетна. В групових приміщеннях розміщені столи, стільці для дітей, шафи для зберігання іграшок, будівельних матеріалів, полички для книг, куточки природи. Дитячі меблі міцні, стійкі, без гострих кутів, відповідають вимогам ТБ. В роздягальні вздовж стін розміщені шафи для верхнього дитячого одягу, дзеркало та лави. Усі приміщення пов’язані між собою та мають аварійні виходи на вулицю. Вони використовуються для проведення щоденної навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи з дошкільниками відповідно чинних програм, розкладу занять та режиму роботи закладу, організованої та вільної ігрової діяльності дітей, для організації харчування та денного відпочинку, для співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
Музична зала. Приміщення використовується для проведення щоденних занять, свят та розваг, дозвілля з музичного виховання відповідно з розкладом занять та планом роботи закладу. Музична зала забезпечена музичними інструментами, необхідними меблями, дидактичними посібниками та музично-дидактичними іграми у відповідності до «Типового переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу». В залі є фортепіано, телевізор , МП-3 плеєр, два музичних центри, набір CD-дисків, касет с записами класичної та сучасної музики, проектор, екран), набір музичних інструментів для оркестру. В музичній залі представлені сучасні технічні засоби навчання: мікрофони, музичний центр, магнітофон, у тому числі і нетрадиційні дитячі музичні інструменти, обладнання для світових ефектів. Для задоволення потреб художньо-естетичного нахилу є різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний
Методичний кабінет є осередком здійснення навчально-виховного процесу та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет, програмово-методичне забезпечення якого відповідає сучасним вимогам та нормам.
Методичний кабінет забезпечений дитячою та методичною літературою відповідно переліку програм та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України згідно наказу № 1/9-382 від 21.07.2004 р. книжковий фонд бібліотеки поділений на чотири підрозділи: методична література з каталогом по розділах програми; журнали, газети з каталогом статей з актуальних питань дошкільного виховання; дитяча література (збірки казок, твори українських класиків, дитячих поетів і письменників); новинки методичної літератури.
Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані за розділами програми, розташовані для зручного використання. Окремими розділами виділено нормативні, директивні документи, інструктивно-методичні матеріали Міністерства освіти і науки, обласного, міського управління освіти; документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, педагогічна пропаганда.
На виконання наказу МОН України від 11.09.2002р. та відповідно до «Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах» методичний кабінет оснащено комп’ютером, ксероксом, принтером.
У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівників. Це тези, реферати, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних тижнів та декадників, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження відповідності знань дітей програмовим вимогам для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
У методичному кабінеті регулярно організовуються виставки, як епізодичні так і постійно діючі: «Новинки методичної літератури», «Готуємось до педагогічної ради», «Вивчаємо педагогічну спадщину», «Готуємось до огляду-конкурсу».
Матеріали методичного кабінету ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.
Медичний кабінет утримується в належному стані і відповідає сучасним вимогам до оформлення. Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги. Забезпечений проточною гарячою водою, холодильником та сучасними меблями.
Адміністративно-господарські приміщення: харчоблок, пральна, кабінет головного бухгалтера, кабінет завідувача. Пральня обладнана спеціальним технічним обладнанням:
- пральна машина – 2шт;
У закладі є необхідна кількість інвентаря, який промаркований та використовується за призначенням, постійно поповнюється, оновлюється.
Будівля знаходиться у належному стані і відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень. Встановлено лічильники електричної енергії, та водозабезпечення.
Харчоблок забезпечений необхідним технологічним обладнанням, витяжною вентиляцією.
В дошкільному закладі є в наявності протипожежний інвентар, пожежний щит, вогнегасники, створена комісія з протипожежної безпеки. Вчасно проводяться інструктажі. Працівники дошкільного закладу дотримуються Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей.
Систематично ведеться облік майна, списання проводиться згідно з чинним законодавством.
Всі кабінети і обладнання ДНЗ знаходяться в робочому стані, щорічно проводиться обстеження і складаються акти-дозволи для роботи з дітьми в навчальному році. Помешкання оформлені з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, мають естетичний вигляд, оздоблені кімнатними рослинами, панно, картинами.
Щороку здійснюється косметичний ремонт вікових груп, внутрішніх приміщень – коридорів, сходових маршів, методичного кабінету, музичної зали та інших приміщень закладу.
Територія закладу має огорожу по всьому периметру. Влітку 2017 року за планом реконструкції було проведено благоустрій території закладу. Прокладено нові мережі каналізації, водопостачання. Сплановано та побудовано нові дитячі майданчики з новими сучасними альтанками, новими архітектурними формами та дитячими комплексами. Також територія оновилась за рахунок нових зелених насаджень.

Влітку за планом реконструкції приміщення закладу утеплили та пофарбували в привабливі кольори. Було замінено всі вхідні двері на металопластикові, також було замінено 20 вікон на якісні металопластикові.

Адміністративно-господарська діяльність здійснювалася відповідно з річним планом роботи. Протягом року контролюється освітньо-виховна робота; проводиться системний аналіз комплектування закладу дітьми, своєчасно ведеться підготовка документів до організованого початку навчального року; проводиться тарифікація педагогічного персоналу; своєчасно надаються звіти. Адміністрацією щоденно контролюється економія електроенергії, води та стан майна, обладнання, приміщень, території закладу. Уся діяльність персоналу регламентується наказами по закладу.
Питання, які пов’язані з охороною праці, профілактикою травматизму, проблемами цивільної оборони, охорони життєдіяльності дітей, санітарних правил утримання приміщень, збереження майна закладу та дотримання здорового психологічного клімату в колективі вирішуються оперативно з урахуванням проблемних запитів.
Виробничі наради з педагогічним персоналом проводяться щопонеділка; з технічним персоналом, з медичним персоналом та адміністрацією - один раз на місяць. Загальні збори колективу проводяться два рази на навчальний рік. Крім того протягом року в закладі проводяться кілька святкових загальних зборів трудового колективу, які присвячуються ювілейним та професійним святам.
Засідання ради, батьківського комітету закладу, загальних батьківських зборів, групових батьківських зборів проводяться за річним планом та вчасно за потребою.
Навчальне обладнання. Дошкільний заклад на 100% обладнаний відповідно до потреб. Стан збереження майна є належним та відповідає нормативно-правовій базі. Заклад обладнаний меблями відповідно до потреби. Стан збереження меблів задовільний.
Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ДНЗ
Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує районний та місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника так, як на вирішення його потрібні кошти .
Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису. Фінансові асигнування на 2017 рік заплановано лише на захищені статті і лише частково на утримання дошкільного закладу.

ЗАБЕЗПЕЧЕННІСТЬ КОМП'ЮТЕРАМИ ТА ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ, А ТАКОЖ В УПРАВЛІНСЬКО-МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ.
Комп'ютеризація дошкільного закладу є задовільною. Кількість повністю укомплектованих комп’ютерів в ЗДО (ясла-садок) «Барвінок» – 4. Програмне забезпечення, що використовується у закладі, в повному обсязі забезпечує управлінську діяльність.
Заклад має вихід у світову інформаційну мережу «Інтернет». Педагоги закладу (100%) використовують комп’ютерну техніку у навчальному процесі для копіювання і множення роздаткового та демонстраційного матеріалу.
Адміністрація ЗДО постійно працює над збагаченням, поповненням матеріально- технічної бази закладу технічними засобами навчання.



ВІДПОВІДНІСТЬ УМОВ ДОТРИМАННЯ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ.Організація роботи з охорони праці в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок)«Барвінок» проводиться за Законом України «Про охорону праці», згідно з «Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах та закладах освіти», що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці. На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи, зазначені у плані, щодо охорони здоров’я учасників навчально-виховного процесу:
• охорона праці;
• пожежна безпека;
• дитячий травматизм.
З метою формування навичок здорового способу життя та запобігання порушень техніки безпеки працівниками закладу в річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» плануються заходи щодо попередження дитячого травматизму. Робота планується в трьох напрямках:
• із працівниками ДНЗ;
• із вихованцями;
• з батьками.
Щорічно на початку року видаються накази про закріплення відповідальних за:
• роботу з охорони праці;
• роботу з пожежної безпеки;
• роботу з попередження дитячого травматизму.
Проводиться системна робота по забезпеченню всіх служб ДНЗ інструкціями з ОП, ПБ, які переглядаються, доповнюються у зв’язку зі змінами в нормативному законодавстві чи в умовах життєдіяльності ДНЗ.
Налагоджена робота по попередженню дитячого травматизму з урахуванням сезонних явищ. Інструктажі з ОП, ПБ проводяться відповідно до плану та програми.
Один раз на рік проводиться навчання з евакуації згідно «Інструкції дії персоналу в разі виникнення надзвичайної ситуації», яка щорічно складається з урахуванням кадрових змін. Вся документація з ОП, ПБ затверджена і погоджена з нормативними вимогами.
Навчання і перевірка знань з ОП, ПБ працівників ДНЗ проводиться один раз на 3 роки, результати заносяться до посвідчення по перевірці знань з охорони праці.
Забезпечення пожежної безпеки є невід’ємною частиною діяльності працівників ДНЗ щодо охорони життя та здоров’я людей, навколишнього природного середовища.
У чітко визначених місцях приміщення дошкільного закладу знаходяться плани евакуації на випадок пожежі, які затверджені керівником закладу.
Опалення будівлі централізоване, температурний режим в опалювальний період становить +20 С, що відповідає санітарно-гігієнічним нормам.


Кiлькiсть переглядiв: 1478

Коментарi